Specyfikacja
- Dane ogólne
-
- Częstotliwość próbkowania do 192 kHz przy 24 bitach,
- 18 x 24 działających jednocześnie kanałów wejściowych/wyjściowych:
– Osiem kanałów przetwarzania analogowo–cyfrowego przez wejścia mikrofonowe, liniowe lub wysokoimpedancyjne,
– 14 kanałów przetwarzania cyfrowo–analogowego przez 8 wyjść liniowych mono, - Stereofoniczne wyjścia monitorowe (możliwość przełączenia na ustalone wyjścia liniowe),
- Dwa stereofoniczne wyjścia słuchawkowe,
- 10 kanałów z cyfrowymi wejściami/wyjściami przez:
– Osiem kanałów ADAT Optical Lightpipe I/O z S/MUX dla wysokich częstotliwości próbkowania,
– Dwa kanały koncentrycznego S/PDIF I/O z konwersją częstotliwości próbkowania, - Dwa porty Thunderbolt umożliwiające połączenie z innymi urządzeniami Thunderbolt,
- Możliwość łączenia do 4 interfejsów Apollo i do 6 urządzeń UAD przez Thunderbolt (Mac),
- Cztery wysokiej jakości, bardzo transparentne, sterowane cyfrowo analogowe przedwzmacniacze mikrofonowe,
- Technologia Unison™ zapewniająca głęboką integrację preampów UAD i odpowiednich wtyczek,
- Regulacja wszystkich parametrów preampu z poziomu przedniego panelu i oprogramowania,
- Włączany filtr górnoprzepustowy, zasilanie phantom 48V, pad, odwrócenie polaryzacji i łączenie stereo,
- Monitorowanie,
- Wyjścia do monitorowe stereo (niezależne od ośmiu wyjść liniowych),
- Sterowane cyfrowo analogowe wyjścia monitorowe zachowują najwyższą wierność dźwięku,
- Kontrola poziomów i wyciszania na przednim panelu,
- Dwa stereofoniczne wyjścia słuchawkowe z niezależnymi szynami miksera,
- Niezależna regulacja poziomu wyjść słuchawkowych na przednim panelu,
- Mierniki poziomu sygnału pre–fader dla monitorowanych szyn
Możliwość ustawienia wyjść S/PDIF w taki sposób, aby dublowały wyjścia monitorowe, - Dwa naprzemienne wyjścia monitorowe wybierane z poziomu przedniego panelu lub oprogramowania Console,
- Programowalny przycisk na przednim panelu do obsługi funkcji związanych z monitorowaniem: alternatywne głośniki, dim i mono,
- Pokładowy UAD–2,
- Modele DUO i QUAD wyposażone są w dwa lub cztery procesory SHARC®,
- Przetwarzanie w czasie rzeczywistym UAD na wszystkich analogowych i cyfrowych wejściach,
- Te same funkcje, jak w przypadku innych urządzeń UAD–2 przy korzystaniu z programu DAW,
- Może być łączony z innymi urządzeniami UAD–2 dla zwiększenia wydajności DSP przy miksowaniu,
- Zawiera pakiet wtyczek UAD „Realtime Analog Classics Plus”,
- Pełna kolekcja wtyczek UAD dostępna jest w sklepie internetowym UA,
- Łatwa aktualizacja firmware’u,
- Format rack 1U,
- Rok gwarancji obejmującej części i robociznę.
- Oprogramowanie
-
Aplikacja Console:
- Interfejs przypominający konfigurację analogową do nagrywania i monitorowania w czasie rzeczywistym,
- Umożliwia przetwarzanie w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem wtyczek UAD,
- Zdalne sterowania funkcjami Apollo 8p,
- Wirtualne wejścia/wyjścia do routingu ścieżek DAW przez Console.
Wtyczka Console Recall:
- Zapisuje konfigurację Console wewnątrz sesji DAW do łatwego jej przywołania,
- Wygodny dostęp do funkcji związanych z monitorowaniem przez wtyczkę w DAW,
- Formaty wtyczek VST, RTAS i AAX 64 i Audio Units.
Aplikacja UAD Meter & Control Panel:
- Konfiguruje ustawienia globalne UAD i monitoruje wykorzystanie systemu
- Wymagania systemowe
-
Systemy Thunderbolt
UAD Powered Plug–Ins wersja 8- Komputer Apple Mac z wolnym złączem Thunderbolt lub Thunderbolt 2,
- Mac OS X 10.8.5 Mountain Lion, 10.9.x Mavericks, lub 10.10.x Yosemite,
- 4 GB wolnego miejsca na dysku,
- Podłączenie do internetu w celu pobierania oprogramowania i autoryzacji wtyczek UAD,
- Zgodny z programami DAW – hostami wtyczek w formacie VST, Audio Units, RTAS lub AAX 64,
- Kabel Thunderbolt (sprzedawany osobno)
- System
-
Uwaga: Cała specyfikacja zawiera typowe parametry, o ile nie wskazano inaczej, przetestowane w następujących warunkach: Wewnętrzna częstotliwość próbkowania – 48 kHz, głębia bitowa – 24 bity, pasmo pomiarowe – 20 kHz, wyjście symetryczne.
- Zestaw wejść/wyjść,
- Wejścia mikrofonowe – 4,
- Wysokoimpedancyjne (Hi–Z) wejścia instrumentalne – 2,
- Analogowe wejścia linowe – 8,
- Analogowe wyjścia liniowe – 8 (łącznie z wyjściami monitorowymi – 10),
- Analogowe wyjścia monitorowe – 2 (jedna para stereo),
- Wyjścia słuchawkowe stereo – 2,
- ADAT – do ośmiu kanałów przez podwójne porty I/O z S/MUX,
- S/PDIF – Jedno wejście stereo, jedno wyjście stereo,
- Thunderbolt 2 – 2 porty (zgodne z Thunderbolt 1),
- Word Clock – 1 wejście, 1 wyjście,
- Przetwarzanie analogowo–cyfrowe i cyfrowo–analogowe,
- Obsługa częstotliwości próbkowania 44,1; 48; 88,2; 96, 176,4, i 192 kHz,
- Głębia bitowa – 24–bity,
- Jednoczesne przetwarzanie analogowo-cyfrowe 8 kanałów,
- Jednoczesne przetwarzanie cyfrowo-analogowe 14 kanałów,
- Latencja sygnału analogowego (w obie strony) – 1,1 milisekundy przy częstotliwości próbkowania 96 kHz,
- Latencja sygnału analogowego (w obie strony) przy czterech wtyczkach UAD–2 w szeregu przez aplikację Console – 1,1 milisekundy przy częstotliwości próbkowania 96 kHz,
- Wejścia/wyjścia analogowe,
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz, ±0,1 dB,
- Wejścia mikrofonowe: 1-4,
- Typ złącza: żeńskie XLR, plus na pinie 2 (Combo XLR/TRS),
- Zasilanie Phantom: +48V (włączane osobno dla każdego wejścia mikrofonowego),
- Zakres dynamiki: 120 dB (A – ważone),
- Stosunek sygnału do szumu: 120 dB (A – ważone),
- Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 110 dBFS,
- Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (CMRR): 73 dB (kabel 10”),
- Domyślna impedancja wejściowa: 5,4 kiloomów (zmieniana przez wtyczki Unison),
- Zakres wzmocnienia: +10 dB do +65 dB,
- Tłumik 20 dB (włączany osobno dla każdego wejścia),
- Maksymalny poziom wejściowy: +25 dBu (minimalny poziom wzmocnienia, włączony tłumik),
- Wejścia wysokoimpedancyjne (Hi–Z): 1–2,
- Typ złącza: żeńskie TS 1/4″, niesymetryczne,
- Zakres dynamiki: 118 dB (A – ważone),
- Stosunek sygnału do szumu: 118 dB (A – ważone),
- Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum: – 101,5 dBFS,
- Impedancja wejściowa: 1 Megaom (zmieniana przez wtyczki Unison),
- Zakres wzmocnienia: +10 dB do +65 dB,
- Maksymalny poziom wejściowy: +12 dBu,
- Wejścia liniowe: 1 – 4,
- Typ złącza: żeńskie TRS 1/4″, symetryczne (Combo XLR/TRS),
- Zakres dynamiki: 120 dB (A – ważone),
- Stosunek sygnału do szumu: 120 dB (A – ważone),
- Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 110 dBFS,
- Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (CMRR): 60 dB (kabel 10”),
- Impedancja wejściowa: 10 kiloomów,
- Zakres wzmocnienia: od +10 dB do +65 dB (Line Input Gain = ON),
- Poziom referencyjny +4 dBu (Line Input Gain = BYPASS),
- Maksymalny poziom wejściowy: + 20,2 dBu,
- Wejścia liniowe: 5 – 8,
- Typ złącza: żeńskie TRS 1/4″, symetryczne (Combo XLR/TRS),
- Zakres dynamiki: 120 dB (A – ważone),
- Stosunek sygnału do szumu: 120 dB (A – ważone),
- Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 110 dBFS,
- Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (CMRR): 60 dB (kabel 10”),
- Impedancja wejściowa: 10 kiloomów,
- Wzmocnienie (wybierane dla każdego wejścia osobno) +4 dBu lub – 10 dBV,
- Maksymalny poziom wejściowy (przy ustawieniu +4 dBu) +20,2 dBu,
- Maksymalny poziom wejściowy (przy ustawieniu –10 dBV) + 6,2 dBV (sygnał niesymetryczny),
- Wyjścia liniowe: 1 – 8,
- Typ złącza: żeńskie TRS 1/4″, symetryczne,
- Zakres dynamiki: 121 dB (A – ważone),
- Stosunek sygnału do szumu: 121 dB (A – ważone),
- Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 110 dBFS,
- Poziom równowagi stereo: ±0,05 dB,
- Impedancja wyjściowa: 100 omów,
- Maksymalny poziom wyjściowy: + 20,2 dBu,
- Wyjścia monitorowe lewe i prawe,
- Typ złącza: żeńskie TRS 1/4″, symetryczne,
- Zakres dynamiki: 121 dB (A – ważone),
- Stosunek sygnału do szumu: 121 dB (A – ważone),
- Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 110 dBFS,
- Poziom równowagi stereo: ±0,01 dB,
- Impedancja wyjściowa: 100 omów,
- Maksymalny poziom wyjściowy: + 20,2 dBu,
- Wyjścia słuchawkowe stereo: 1 – 2,
- Typ złącza: żeńskie TRS 1/4″, symetryczne,
- Zakres dynamiki: 118 dB (A – ważone),
- Stosunek sygnału do szumu: 118 dB (A – ważone),
- Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 101 dBFS,
- Maksymalna moc wyjściowa: 160 mW przy obciążeniu 300 omów,
- Wejścia/wyjścia cyfrowe,
- S/PDIF,
- Typ złącza: żeńskie RCA,
- Format IEC958,
- Obsługa częstotliwości próbkowania 44,1; 48; 88,2; 96, 176,4, i 192 kHz,
- ADAT,
- Typ złącza (dzielone z ADAT) optyczne TOSLINK JIS F05,
- Format ADAT Digital Lightpipe z S/MUX,
- Obsługa częstotliwości próbkowania 44,1; 48; 88,2; 96, 176,4, i 192 kHz,
- Przypisanie kanałów przy 44,1 kHz, 48 kHz Port 1 = Kanały 1–8, Port 2 = 1 – 8 (zdublowane),
- Przypisanie kanałów przy 88,2 kHz, 96 kHz Port 1 = Kanały 1–4, Port 2 = Kanały 5 – 8,
- Przypisanie kanałów przy 176,4 kHz, 192 kHz Port 1 = Kanały 1–2, Port 2 = Kanały 3 – 4,
- Word Clock,
- Typ złącza: BNC,
- Zakres blokady ±0,5% każdej obsługiwanej częstotliwości próbkowania,
- Terminacja wejściowa Word Clock: 75 omów, przełączana,
- Źródła synchronizacji,
- Wewnętrzne, Word Clock, S/PDIF, ADAT,
- Parametry elektryczne,
- Zewnętrzny zasilacz AC – DC,
Typ złącza wejściowego AC: męskie IEC, - Wymagania dla prądu przemiennego (AC): 100V – 240V, 50 – 60 Hz,
- Typ złącza dla DC: męskie, blokowane 4–pinowe XLR (Neutrik P/N NC4MDM3–H),
- Wymagania dla prądu stałego: 12 VDC, ±5%,
- Maksymalny pobór mocy: 50 watów.
- Parametry mechaniczne
-
- Szerokość: 28,3 cm,
- Wysokość = 4,5 cm ( 1U),
- Głębokość, tylko obudowa: 30,8 cm,
- Głębokość, łącznie z pokrętłami i wypukłościami złączy: 34,3 cm,
- Wymiary kartonu: (Szer. x Gł. x Wys.): 61 cm x 43,2 cm x 20,3 cm,
- Waga wraz z opakowaniem (pudełko i akcesoria): 8,16 kg,
- Waga (samo urządzenie): 4,13 kg.
- Zawartość opakowania
-
- Interfejs audio Apollo 8,
- Zasilacz zewnętrzny,
- Kabel zasilający AC (IEC),
- Zestaw 4 śrub do montażu w racku.
Z uwagi na fakt, iż zawartość pluginów często ulega zmianie przez producenta prosimy o kontakt przed zakupem abyśmy mogli potwierdzić skład pakietu pluginów.